[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o sklepih pri človeku

Taja Gorenšček (2018) Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o sklepih pri človeku. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1100Kb)

    Povzetek

    V uvodnem delu diplomskega dela smo se posvetili motivaciji pri pouku. Motivacija je proces spodbujanja in usmerjanja človekovega vedenja k doseganju nekega cilja. Ugotovili smo, da je za povečanje notranje motivacije treba razvijati interese učencev. Če je učencem delo zanimivo, bodo gotovo pokazali več interesa. V Sloveniji o človeškem telesu poučujemo že od nižjih razredov, poudarek na skeletnem in mišičnem sistemu pa je v 8. razredu osnovne šole. Cilj naše raziskave je bil dobiti vpogled v znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole na področju sklepov pri ljudeh. Zanimalo nas je, ali je znanje povezano s šolo, ki jo učenci obiskujejo, s spolom in starostjo učencev. Podatke smo zbrali z anonimnim vprašalnikom. Anketirali smo učence osmih osnovnih šol iz različnih krajev po Sloveniji. Sodelovalo je 217 učencev 8. in 9. razredov. Ugotovili smo, da se znanje učencev pri večini vprašanj razlikuje glede na šolo. Pri nekaterih vprašanjih so bili učenci 9. razredov boljši kot 8. razredi. Pri določenih vprašanjih so bila dekleta uspešnejša od fantov. Analizirali smo, kako v dveh potrjenih učbenikih za biologijo v osmem razredu osnovne šole obravnavajo sklepe in mišični sistem. Analizirali smo tudi delovni zvezek ter zvezek za aktivno učenje. Ugotovili smo, da sta temi sklepi in mišični sistem zadovoljivo predstavljeni. V nadaljevanju raziskave, ki bo potekala kasneje v okviru magistrskega študija, želimo pripraviti in preveriti učinkovitost učne priprave, ki bo temeljila na ugotovitvah pričujoče raziskave.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: biologija, motivacija, učbenik, 8. razred osnovne šole, vprašalnik, učni načrt
    Število strani: 48
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=12124489)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 5322
    Datum vnosa: 11 Sep 2018 13:49
    Zadnja sprememba: 11 Sep 2018 13:49
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5322

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa