[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji z vidika učiteljevih kompetenc

Irena Mavrič (2011) Kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji z vidika učiteljevih kompetenc. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo želeli ugotoviti, kako učitelji na razredni stopnji poučujejo glasbeno vzgojo ter kaj je potrebno za kakovostno poučevanje glasbene vzgoje z vidika učiteljevih kompetenc. Zanimalo nas je, ali je za kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji dovolj glasbeno znanje, ki si ga učitelji pridobijo tekom pedagoškega študija, ali bi morali učitelji razrednega pouka imeti še dodatno glasbeno predznanje oziroma se stalno glasbeno udejstvovati. V raziskavi je sodelovalo 112 učiteljev razrednega pouka, ki poučujejo v različnih predelih Slovenije. Vprašalnik je bil sestavljen iz vprašanj zaprtega in odprtega tipa, numerične ocenjevalne lestvice ter lestvice stališč Likertovega tipa. S prvim vprašalnikom smo ugotavljali dodatno glasbeno izobraževanje učiteljev, z drugim metodično izpeljavo glasbene vzgoje, s tretjim pa motivacijsko naravnanost učiteljev za poučevanje glasbene vzgoje. Ugotovili smo, da dodatno glasbeno izobraževanje učiteljev vpliva na motivacijo za poučevanje. Če se učitelji glasbeno udejstvujejo, poučujejo glasbeno vzgojo z večjim veseljem in to veselje prenesejo tudi na učence. Raziskava je pokazala, da ni nujno, da imajo učitelji z več glasbene izobrazbe in več delovne dobe tudi več kompetenc za poučevanje, saj si le-te ne pridobijo z leti. Samo izobraževanje učiteljev mora biti dovolj kakovostno, saj bo le tako kakovostno tudi njihovo poučevanje. V diplomski nalogi smo navedli kompetence za poučevanje glasbene vzgoje, ki naj bi jih imel učitelj ob koncu študija. Učitelj se mora sam zavedati, ali je usvojil vse potrebne kompetence ter na katerih področjih ima primanjkljaje. Ena izmed potrebnih učiteljevih kompetenc za poučevanje je tudi vseživljenjsko učenje. Postati učitelj je dolgoročen proces, ki se nadaljuje tudi v čas samostojnega poučevanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kakovostno poučevanje glasbene vzgoje, kompetence, učiteljev profesionalni razvoj, motivacija
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara Sicherl KafolMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8943689)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 530
    Datum vnosa: 02 Dec 2011 13:12
    Zadnja sprememba: 02 Dec 2011 13:12
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/530

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa