[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

OHO gibanje in Srečo Dragan v pedagoškem kontekstu ustvarjalne igre

Petra Javornik (2018) OHO gibanje in Srečo Dragan v pedagoškem kontekstu ustvarjalne igre. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (828Kb)

    Povzetek

    Umetnost se skozi čas spreminja, kot se tudi družba. Elementi se prepletajo, nenehno prilagajajo in spreminjajo. V umetnosti se iščejo novi pristopi, s katerimi bi dela in njihove koncepte še bolj aktualno izpostavili. Pri predšolski vzgoji je podobno. Pomemben je način vzgoje otrok, na kakšen način jim predstavljamo različne tematike in vpletanje različnih področij razvoja. Svobodno raziskovanje in ustvarjanje jim razširi obzorja znanja in sposobnosti. Torej se mora otroke spodbujati k novim izzivom in izražanju samega sebe na svoj lasten individualen način. Previsoka pričakovanja se hitro izkažejo kot omejevanje otroške svobode, interesa in razvoja. V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti umetniško gibanje OHO in ugotoviti, kje bi njihove načine in metode dela lahko produktivno uporabila pri likovni dejavnosti z otroki v vrtcu. V teoretičnem delu sem se osredotočila na delovanje OHO gibanja. Njegove vplive in način delovanja bom na koncu povezala z elementom igre znotraj umetnosti in kasneje znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema. Pozornost bom usmerila tudi na Sreča Dragana in razvoj videa na slovenskih tleh. V empiričnem delu sem pozornost usmerila v ustvarjalnost in igro predšolskih otrok. Iskala sem podobnosti pri dejavnikih, ki sooblikujejo manjšo skupnost. Vse skozi sem se opirala na ustvarjalnost ter vpliv igre pri komunikaciji in prenašanju znanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: OHO gibanje, ustvarjalna igra, Srečo Dragan, predšolski otroci
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. mag. Črtomir FrelihMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=12079689)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 5215
    Datum vnosa: 16 Avg 2018 12:35
    Zadnja sprememba: 16 Avg 2018 12:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5215

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa