[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Masaža kot strategija za rehabilitacijo učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo

Maruša Sitar (2011) Masaža kot strategija za rehabilitacijo učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2208Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja študijo primera, v katerem je kot pomoč učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo uporabljena masaža. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljena različna poimenovanja motnje pozornosti s hiperaktivnostjo in definicije motnje. Med naštetimi vzroki za nastanek motnje je tudi disfunkcija možganov, zato so v nadaljevanju podrobneje opisani nevrološki procesi oseb z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo, medikamentozno zdravljenje teh oseb in možna tveganja. Kot alternativno možnost, da bi se izognili tveganjem, ki jih prinaša medikamentozno zdravljene, je za premagovanje težav, povezanih z motnjo, in soočanje s stresom, ki ga motnja sproža, predstavljena masaža, njen vpliv na telo, osnovne masažne tehnike, masaža dlani in stopal ter samomasaža. Empirični del naloge zajema dva meseca trajajočo študijo primera, v katerem je predstavljen proces uporabe masaže kot tehnike sproščanja za umiritev učenca z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo. Naloga predstavlja metode in postopke, ki so bile uporabljene za predstavitev in razumevanje masaže in njenih učinkov ter izvajanje samomasaže. Za ugotavljanje sprememb v vedenju učenca so bile uporabljene ocenjevalne lestvice, ki so jih izpolnjevali učenec in njegovi učitelji, ter test impulzivnosti, vse je bilo izvedeno pred zaključkom in po zaključku izvajanja masaže. Rezultati so pokazali učenčev napredek na področju opozicionalnega vedenja, adhd indexa in hiperaktivnosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, možgani, sproščanje, masaža
    Število strani: 85
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Majda KončarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9036105)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 520
    Datum vnosa: 01 Dec 2011 14:01
    Zadnja sprememba: 01 Dec 2011 14:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/520

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa