[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba didaktičnih iger pri pouku gospodinjstva

Kristina Ferlan (2018) Uporaba didaktičnih iger pri pouku gospodinjstva. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Didaktična igra je igra, ki odgovarja vnaprej načrtovanim izobraževalnim ciljem, ki jih dosežemo z aktivno vlogo udeležencev. Uvrščamo jo med aktivne metode dela. Predvideli smo, da se pri pouku gospodinjstva premalo uporablja aktivna metoda dela, ki vključuje tudi uporabo didaktične igre. Za potrebe magistrskega dela smo izvedli raziskavo, kjer smo ugotavljali prednosti poučevanja izbrane vsebine Mleko in mlečni izdelki iz modula Hrana in prehrana, in sicer s pomočjo didaktične igre. V okviru magistrskega dela smo razvili in uporabili tri didaktične igre na temo Mleko in mlečni izdelki z naslovi: Mleko in mlečni izdelki, Mlečna kača in Maja in Tina raziskujeta. V raziskavi so sodelovali učenci šestega razreda dveh osnovnih šol, ki so obiskovali pouk gospodinjstva. V raziskavo so bili vključeni 104 učenci. V eksperimentalno skupino je bilo vključenih 56 učencev, v kontrolni skupini je sodelovalo 48 učencev. Ugotovili smo, da so na zaključnem preverjanju znanja boljše rezultate od učencev v kontrolni skupini dosegli učenci, ki so v času pouka uporabljali didaktične igre. Iz raziskave je razvidno, da učenci pri pouku gospodinjstva redko usvajajo znanje s pomočjo didaktičnih iger, izražajo pa motiviranost in pozitivna stališča do učenja s pomočjo didaktičnih iger. Glede na ugotovitve raziskave predlagamo, da se v pouk gospodinjstva uvaja več didaktičnih iger, ki so lahko pomembno dopolnilo pri poučevanju vsebin pouka gospodinjstva.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: didaktična igra, aktivna metoda dela, gospodinjstvo, gospodinjsko izobraževanje, prehransko izobraževanje
    Število strani: 103
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stojan KostanjevecMentor
    doc. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11957321)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 5020
    Datum vnosa: 03 Apr 2018 12:54
    Zadnja sprememba: 03 Apr 2018 12:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5020

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa