[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Načini dela pri dopolnilnem pouku matematike od 2. do 5. razreda

Tina Štupar (2017) Načini dela pri dopolnilnem pouku matematike od 2. do 5. razreda. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2386Kb)

    Povzetek

    Matematika je šolski predmet, ki učencem pogosto povzroča težave. Če želijo učitelji pomagati takim učencem, morajo učne težave pravočasno prepoznati in načrtovati ustrezne ukrepe pomoči. V teoretičnem delu smo opredelili splošne in specifične učne težave učencev pri matematiki, vzroke učnih težav in značilnosti učencev, ki imajo pri matematiki učne težave. Podrobneje smo predstavili priporočila in ukrepe pomoči, s katerimi lahko učitelji učencem pomagajo pri učenju matematike, predvsem v okviru dopolnilnega pouka. Predstavili smo tudi vpliv didaktičnih iger na pouk matematike. V empiričnem delu smo raziskali, kako učitelji razrednega pouka izvajajo dopolnilni pouk matematike, katere načine dela uporabljajo, kaj učenci od 2. do 5. razreda menijo o dopolnilnem pouku matematike in kako učinkovite so didaktične igre pri utrjevanju znanja matematike pri dopolnilnem pouku v 3. razredu. Rezultati raziskave so pokazali, da so uporaba učnih pripomočkov, individualno delo, podajanje jasnih navodil in uporaba didaktičnih iger za učiteljice najučinkovitejši načini dela pri dopolnilnem pouku, medtem ko so najnižje ocenile učinkovitost sodelovalnega učenja, dela v paru in v manjših skupinah. Učenci imajo pri dopolnilnem pouku najraje reševanje nalog na tablo in didaktične igre, ne marajo pa velikega števila učnih listov in tega, da je pouk pogostokrat zgodaj zjutraj. Želijo si več matematičnih iger, dela v parih in skupinskega dela. Raziskava je pokazala, da so didaktične igre za utrjevanje znanja pri dopolnilnem pouku učinkovite in motivirajo učence za učenje. Naša raziskava učiteljem ponuja smernice za delo pri dopolnilnem pouku matematike in konkretne primere didaktičnih iger. Bralci bodo dobili vpogled v to, kako drugi učitelji izvajajo dopolnilni pouk matematike in kakšno mnenje o dopolnilnem pouku imajo učenci.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: matematika, učne težave, dopolnilni pouk, načini dela, didaktične igre
    Število strani: 107
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vida Manfreda KolarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11890249)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4942
    Datum vnosa: 10 Jan 2018 14:11
    Zadnja sprememba: 10 Jan 2018 14:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4942

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa