[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Priprava, izvedba in vrednotenje planinskih športnih dni v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju

Katja Štebe (2017) Priprava, izvedba in vrednotenje planinskih športnih dni v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1752Kb)

    Povzetek

    Predmet proučevanja magistrskega dela so planinski športni dnevi na razredni stopnji osnovne šole. Športni dan sestavljajo faze priprave, izvedbe in vrednotenja športnega dne, realizacija omenjenih faz pa predstavlja raziskovalni problem. V teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča, pri čemer smo se navezovali na literaturo s področja športne vzgoje, izletništva, pohodništva in gorništva. Podrobneje smo opisali vse tri faze športnega dne. V empiričnem delu je predstavljena raziskava o uresničevanju posameznih faz športnega dne. Zanimalo nas je, ali učitelji omenjene faze izvajajo in če jih, v kakšnem obsegu in na kakšen način. Oblikovali smo anketni vprašalnik, s pomočjo katerega smo zbrali podatke in jih obdelali s programom za statistične obdelave IBM SPSS. Izračunali smo frekvence pojavljanja posameznih odgovorov in jih izrazili v odstotkih. S χ2 testom smo testirali povezanost glede na triletje in regijo. Ugotovili smo, da večina (88,4 %) učiteljev razrednega pouka upošteva učni načrt in tako izvede dva ali več športnih dni s planinsko vsebino v posameznem šolskem letu. Ugotovili smo, da se kar 68,5 % učiteljev razrednega pouka pri izvedbi športnega dne sooča z različnimi težavami, obenem pa le nekateri izvajajo faze priprave, izvajanja in podoživljanja športnega dne v zadovoljivem obsegu. Upoštevaje dejstvo, da učitelji razrednega pouka svoje učence dobro poznajo, saj z njim preživijo ogromno časa, bi lahko rekli, da ostaja veliko možnosti za korektno in kvalitetno izvedbo vseh treh faz.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, športni dan, priprava na športni dan, izvedba športnega dne, vrednotenje športnega dne, pomen hoje, medpredmetno povezovanje
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    viš. pred. dr. Franc KrpačSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11877705)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4931
    Datum vnosa: 21 Dec 2017 07:15
    Zadnja sprememba: 21 Dec 2017 07:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4931

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa