[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba Googlovih storitev pri poučevanju v 3. triadi osnovne šole

Nataša Kermc (2011) Uporaba Googlovih storitev pri poučevanju v 3. triadi osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Z uveljavljanjem spleta in spletnih storitev se je rodil potencial sprememb v poklicu osnovnošolskega učitelja na področju poučevanja, sodelovanja z učenci in drugimi učitelji. Ne le, da si učitelji olajšajo organizacijo dela, z njimi popestrijo tudi pouk. S pomočjo storitev in izobraževalne programske opreme lahko organizirajo aktivne oblike učenja in poučevanja. Učencem predstavljeno snov podprejo z vizualizacijo in interakcijo. Reševanje problemov, ki izhajajo iz realne situacije, pa učencem osmisli podano snov. S storitvami učitelji podprejo tudi sodelovalno učenje ter spodbujajo ustvarjanje in izražanje (v besedi, sliki, zvoku, filmu ali kombinaciji vsega), kar pozitivno vpliva na motivacijo pri učenju. V diplomskem delu predstavljamo izbrane brezplačne storitve in programske izdelke podjetja Google, katere bi učitelji 3. triade osnovne šole lahko uporabljali pri poučevanju in ostalih obveznostih njihovega poklica. Izbrali smo naslednje storitve: Google Koledar, Google Dokumenti, Google Zemljevidi, Google Zemlja in Google SketchUp. Podali smo njihove opise s primeri konkretne uporabe le-teh v šolstvu. Učiteljeve navade uporabe računalnika in spleta, poznavanje Googlovih storitev in drugih programskih izdelkov, ki jih ponuja podjetje Google, ter njihov odnos do sodelovalnega dela smo ugotavljali z anketnim vprašalnikom. Z intervjujem učiteljev pa smo raziskovali njihove predloge in mnenja o možnostih uporabe Googlovih storitev v izobraževalnem procesu ter nasploh v učiteljskem poklicu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Google, Googlove storitve, Googlovi izdelki, računalniško podprto sodelovalno učenje, Bloomova taksonomija
    Število strani: 94
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9017161)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 492
    Datum vnosa: 24 Nov 2011 14:32
    Zadnja sprememba: 30 Nov 2011 12:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/492

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa