[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vodenje robotske roke z metodo podpornih vektorjev in odprto kodnim elektromiografom

Mišel Cevzar (2017) Vodenje robotske roke z metodo podpornih vektorjev in odprto kodnim elektromiografom. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (86Mb)

    Povzetek

    Trg elektrotehničnih izdelkov je velik in raznolik. Ponuja tudi majhne računalnike v velikosti bančne kartice (zgled: Raspberry Pi) ali mikrokrmilnike (zgled: Arduino), ki so cenovno dostopni, odprto kodni in preprosti za uporabo. Hkrati je na voljo malo cenovno dostopnih in odprtokodnih naprav, ki bi bile uporabne za klasificiranje in analizo človeških signalov, kakršen je elektromiograf (EMG). Želeli smo preizkusiti napravo, ki bi lahko zapolnila zgoraj omenjeno vrzel. Preizkusili smo petkanalni EMG ščit za Arduino na treh zdravih moških, starosti 15, 22 in 27 let (starost = 21 ± 6(SD) let). Njihova naloga je bila, da izvajajo preproste gibe s prsti, na podlagi katerih smo naučili EMG klasifikator gibov prstov. Klasifikacija gibov je bila osnovana na metodi podpornih vektorjev. Klasifikator je skupaj z EMG Arduinom dosegel povprečno točnost 78 % pri prepoznavanju ustreznih gibov prstov in posledično aktiviral ustrezni prst robotske roke. Naši rezultati potrjujejo, da lahko z naučenim klasifikatorjem gibov, ki temelji na metodi podpornih vektorjev, vodimo robotsko roko v realnem času z uporabo Arduina. To nam je uspelo z uporabo cenovno dostopne in prilagodljive naprave, ki ima potencial kot izobraževalni pripomoček na področju analize in uporabe človeških signalov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: elektromiograf (EMG), metoda podpornih vektorjev, odprta koda, robotska roka
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jan BabičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11822665)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4865
    Datum vnosa: 20 Nov 2017 11:17
    Zadnja sprememba: 20 Nov 2017 11:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4865

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa