[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Opisno ocenjevanje pri pouku angleščine v drugem razredu osnovne šole

Ema Šmid (2017) Opisno ocenjevanje pri pouku angleščine v drugem razredu osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1410Kb)

    Povzetek

    V zadnjih letih je tuji jezik dobil vlogo obveznega predmeta tudi v prvem triletju osnovne šole. Pouk je prilagojen učencem, poteka v skladu z učenčevim razvojem in njegovimi interesi. Znanje, ki ga učenec izkaže, se ocenjuje z opisno oceno. Ta je oblikovana na podlagi tega, kako in v kakšni meri je usvojil posamezne cilje, ki so opredeljeni v učnem načrtu za angleščino. Da lahko učitelj dobro izvaja opisno ocenjevanje mora organizirati pouk tako, da bo učenec motiviran, ocenjevanje znanja pa tako, da bo podalo realno sliko učenčevega znanja. Aktivnosti, s pomočjo katerih preverjamo in ocenjujemo znanje, naj bodo takšne, da bodo učenci za sodelovanje motivirani in da se bodo med izvajanjem dobro počutili. Prav je, da učitelj ocenjuje tisto, kar uči in kakor uči. Tudi opis dosežka in opisna ocena - kot rezultat ocenjevanja - sta za nekatere učitelje trd oreh, še posebej za tiste, ki se z opisnim ocenjevanjem do sedaj še niso srečevali. V praktičnem delu je predstavljena evalvacijska raziskava, v katero je bil zajet en oddelek otrok v drugem razredu (28 učencev). Na podlagi teoretičnega znanja in praktičnih izkušenj so bili v prakso vpeljani različni načini ocenjevanja, ki naj bi podali realno sliko učenčevega znanja. Pripravljeni in izvedeni so bili tako, da so bili za učence privlačni, poleg tega pa so upoštevali vsa načela ocenjevanja: veljavnost, zanesljivost, objektivnost, občutljivost in ekonomičnost. Na področjih poslušanja in slušnega razumevanja ter govora in govornega sporočanja in sporazumevanja so opisani in preizkušeni možni načini ocenjevanja učencev. Izvedbi ocenjevanja je sledila evalvacija in predvidevanje možnih izboljšav procesa. Učitelji angleščine v prvem triletju imajo glede na rezultate raziskave tako možnost refleksije na obstoječo prakso, s pomočjo primerov pa lahko v svoj pouk vpeljejo nove, preizkušene učinkovite načine ocenjevanja znanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: opisna ocena, opisno ocenjevanje, postopek ocenjevanja, zgodnje poučevanje angleščine
    Število strani: 75
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Mateja Dagarin FojkarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11800649)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4857
    Datum vnosa: 08 Nov 2017 11:10
    Zadnja sprememba: 08 Nov 2017 11:10
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4857

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa