[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin

Katja Pirnat (2011) Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2452Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem izpostavila ustvarjalni gib kot učni pristop, s katerim učencem posredujemo učne vsebine preko gibanja. Osredotočila sem se predvsem na vključevanje ustvarjalnega giba v pouk matematike v prvem triletju devetletne osnovne šole. V teoretičnem delu sem predstavila ustvarjalni gib kot celostno metodo, preko katere učenci izkusijo učno snov tako z umom kot z gibanjem. Opredelila sem oblike ustvarjalnega giba, raziskala, kakšna je vloga učitelja pri vključevanju ustvarjalnega giba v pouk ter kakšen vpliv ima omenjeni učni pristop na učence. Predstavila sem matematiko kot učni predmet in raziskala matematični razvoj otroka in obravnavane matematične vsebine v 1. triletju. Osredotočila sem se tudi na povezovanje ustvarjalnega giba z matematičnimi vsebinami, predstavila posamezne primere, raziskave ter vplive, ki jih ima ustvarjalni gib na napredek otrok pri matematiki. V empiričnem delu sem raziskala, kakšna so učiteljeva stališča do vključevanja ustvarjalnega giba v pouk matematike. Na hospitacijah sem opazovala učence in učitelje. Z učitelji sem izvedla intervjuje, ki sem jih obdelala s kvalitativno analizo. Učitelji spodbujajo in zagovarjajo uporabo ustvarjalnega giba, saj se je pokazal napredek tako na znanju učencev kot na socialnem področju v razredu, ki je začel bolje delovati kot skupnost. Z ustvarjalnim gibom postane matematika bolj razumljiva, zabavna, pestra in nazorna. Učenci z gibanjem prikažejo različne matematične pojme, ki si jih bolje predstavljajo in posledično lažje uporabljajo tudi v vsakdanjem življenju. Učenci lažje in bolje delajo, če so v pouk vključene gibalne dejavnosti, s katerimi učenec postane aktiven člen razreda.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ustvarjalni gib, matematika, učni pristop, prvo triletje, učiteljeva stališča
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8998985)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 483
    Datum vnosa: 09 Nov 2011 18:00
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/483

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa