[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba Testa zgodba o avtobusu pri ocenjevanju pragmatične zmožnosti otrok

Mateja Omahna (2011) Uporaba Testa zgodba o avtobusu pri ocenjevanju pragmatične zmožnosti otrok. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2164Kb)

    Povzetek

    Cilj empiričnega dela je bil analizirati pragmatično zmožnost predšolskih otrok z uporabo Testa zgodbe o avtobusu. V raziskavo je bilo vključenih oseminštirideset predšolskih otrok iz treh starostnih skupin, polovica deklic in polovica dečkov. Raziskovala sem, ali obstajajo statistično pomembne razlike v pripovedi glede na starost, spol in izobrazbo mame. Rezultati so pokazali, da starejši otroci v pripoved vključijo več ključnih informacij, tvorijo daljše izjave, njihove zgodbe so bolj koherentne in kot sredstvo za ohranjanje reference pogosteje uporabljajo zaimke, podpomenke, nadpomenke, vendar podobno kot mlajši otroci še vedno pogosto pripovedujejo s tematskimi preskoki. Raziskava ni pokazala statistično pomembnih razlik v pripovedi glede na spol ali izobrazbo mame.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pragmatična zmožnost, pripoved, Test zgodbe o avtobusu, povprečje petih najdaljših stavkov, koherenca, kohezija, predšolski otroci
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Simona KranjcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8994889)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 482
    Datum vnosa: 09 Nov 2011 08:50
    Zadnja sprememba: 25 Apr 2013 10:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/482

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa