[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba množičnih odprtih spletnih tečajev za osveščanje o varni rabi interneta v zadnjem triletju osnovne šole

Sabina Perenič (2017) Uporaba množičnih odprtih spletnih tečajev za osveščanje o varni rabi interneta v zadnjem triletju osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2120Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu smo raziskali množične odprte spletne tečaje (MOOC-e) na temo varne rabe interneta, ki je, glede na današnjo dobo digitalne tehnologije, vedno pomembnejša. Poudarek smo dali MOOC-om, namenjenim slovenskim osnovnošolskim učencem, saj je internetna varnost zagotovo tema, s katero se morajo spoznati in jo tudi usvojiti. Učenci se namreč že zelo zgodaj srečujejo s pametnimi telefoni, prenosnimi in tabličnimi računalniki ter ostalimi napravami. Tako jim je največkrat omogočen tudi preprost dostop do spleta, pri katerem pa se žal premalokrat znajo ustrezno vesti. Področje računalništva je v slovenskih šolah še vedno preveč zapostavljeno, saj se mu še ni uspelo uveljaviti na mestu enega izmed obveznih predmetov, čeprav bi bilo to nujno potrebno. S tem bi učenci dobili osnovna znanja, ki jih nujno potrebujejo za aktivno udeležbo na spletu, tako z varnostnega vidika kot tudi z vidika same uporabe. V nalogi smo želeli preveriti, kako se bodo omenjeni MOOC-i obnesli med učenci zadnje triade slovenskih osnovnih šol. Želimo si namreč, da izobraževanje učencev poteka na način, ki se v šolstvu kaže kot najučinkovitejši. Rezultati raziskave kažejo, da so lahko MOOC-i, z ustrezno motivacijo in aktivnim delom učencev, primeren in učinkovit način izobraževanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: množični odprti spletni tečaji, varna raba interneta, osnovnošolci
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11733577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4746
    Datum vnosa: 26 Sep 2017 07:43
    Zadnja sprememba: 26 Sep 2017 07:43
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4746

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa