[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja

Lea Janežič (2011) Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2255Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu so opisani rezultati izvedbe izkustvenega pristopa, zasnovanega v enoti »Ocena učinkovitosti metod odstranjevanja bakrovih ionov iz odpadnih vod« na trajnost in kakovost znanja. Enota je bila testirana z 99 dijaki 2. in 3. letnika gimnazije Ledina v šolskem letu 2010/2011. Trajnost in kakovost znanja eksperimentalne skupine je bila statistično pomembno na višji ravni od znanja kontrolne skupine. Vendar sta tako kontrolna, kakor eksperimentalna skupina dijakov, pri nalogah, kjer je bilo potrebno pravilne izbire utemeljevati, bili neuspešni, saj so bile utemeljitve dijakov nepopolne, ali celo napačne oz. jih ni bilo. Rezultat je odraz prakse poučevanja kemije v naših šolah, kjer učitelji zelo redko usmerjajo dijake v kritične pogovore, ki bi bili povezani z eksperimentalnim delom, ki je vse preveč pogosto ločeno od teoretične razlage.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: izkustveni pouk, eksperimentalni pristop, kakovost znanja, trajnost znanja
    Število strani: 80
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Margareta VrtačnikMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8972873)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 474
    Datum vnosa: 07 Nov 2011 07:24
    Zadnja sprememba: 06 Mar 2014 11:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/474

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa