[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba družbenih medijev za namen spodbujanja stikov iz oči v oči

Matija Čufer in Anja Knežević (2017) Uporaba družbenih medijev za namen spodbujanja stikov iz oči v oči. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Komunikacija iz oči v oči je zelo pomembna za uspešno socializacijo posameznika v družbo. Družbeni mediji so dobra dopolnitev te komunikacije. V procesu vzgoje morajo biti starši in pedagoški delavci pazljivi, da otroci komunikacije iz oči v oči ne zamenjajo z komunikacijo prek družbenih medijev. Mladi pogosto posegajo po komunikaciji prek družbenih medijev, zato v diplomskem delu iščemo načine spodbujanja komunikacije iz oči v oči z uporabo le-teh. Iz družbenih medijev smo poskušali izluščiti pozitivne lastnosti, ki bi lahko pripomogle k aktivnemu druženju in komunikaciji iz oči v oči. Izvedli smo empirično raziskavo, ki smo jo opravili med šolarji tretje triade osnovnih šol. Zanimal nas je odnos slovenskih učencev do komunikacije iz oči v oči in komunikacije preko družbenih medijev. Opazili smo, da se pogosto preveč ukvarjamo z družbenimi mediji in skrbimo, da bi bila naša spletna podoba prikazana v čim boljši luči. Druženje v živo že zdavnaj ni več edina oblika druženja. Tako se dogaja, da družbeni mediji izpodrivajo komunikacijo iz oči v oči. Na to, kako uporabljamo družbene medije, vpliva tudi naša osebnost. Glede na strokovno literaturo smo opredelili osebnost po modelu Velikih pet. Glede na opredelitev lahko vidimo različno obnašanje uporabnika na spletu. Družbene medije je potrebno uporabljati odgovorno, saj kljub njihovim prednostim predstavljajo določene izzive. Pri preživljanju časa na spletu moramo imeti visoko stopnjo samoregularnosti hkrati pa biti tudi zgled za druge uporabnike. Predvsem starši in učitelji morajo otroke neprestano učiti in ozaveščati o varni uporabi družbenih medijev in spleta. Iskali smo orodje, katerega funkcija bi bila zgolj spodbujanje komunikacije iz oči v oči. Po našem mnenju že obstoječa orodja ne ustrezajo takšnemu namenu. Menimo, da je njihova usmeritev drugačna ali pa vsebujejo dejavnike, ki uporabnika na splet priklopijo, namesto da bi ga od tam odklopili.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: komunikacija iz oči v oči, družbeni mediji, zasebnost, medij za obveščanje, povezovanje uporabnikov, spodbujanje komunikacije iz oči v oči
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    mag. Domen BožeglavSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11726921)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4721
    Datum vnosa: 22 Sep 2017 10:48
    Zadnja sprememba: 11 Okt 2017 12:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4721

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa