[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen in poznavanje definicije v osnovnošolski geometriji

Maša Tomažič (2017) Pomen in poznavanje definicije v osnovnošolski geometriji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1599Kb)

    Povzetek

    Prvi del diplomske naloge predstavlja teoretični del, v katerem predstavim, kaj je to koncept (pojem) in kaj je definicija. Posvetim se vprašanju, zakaj je definicija pomembna in kakšnim zahtevam mora ustrezati. Pojasnim razliko med definicijo koncepta in sliko koncepta. Opišem, kakšna naj bi bila interakcija med njima in zakaj je le-ta pomembna. Drugi del diplomskega dela predstavlja empirični del, v okviru katerega sem izvedla pilotsko raziskavo, s katero sem ugotavljala, v kolikšni meri učenci v sedmem razredu uporabljajo definicijo pri geometriji. Omejila sem se na tematiko štirikotnikov. Sestavila sem preizkus znanja, ki preverja različne načine uporabe definicije in povezovanja definicije s sliko pojma. Z njim sem želela ugotoviti, v kolikšni meri so učenci sedmega razreda zmožni uporabljati definicijo in v kolikšni meri povezujejo definicijo pojmov s sliko pojmov. Rezultate preizkusa sem povezala tudi z uspešnostjo učencev pri matematiki.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: koncept, definicija koncepta, slika koncepta, geometrija, grafični organizatorji
    Število strani: 45
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11702601)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4670
    Datum vnosa: 13 Sep 2017 13:48
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2017 13:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4670

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa