[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Projektni pristop kot strategija spodbujanja participacije otrok v učenju in soustvarjanju življenja v vrtcu

Nada Turnšek in Tatjana Hodnik Čadež in Dušan Krnel (2009) Projektni pristop kot strategija spodbujanja participacije otrok v učenju in soustvarjanju življenja v vrtcu. V: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 209-233. ISBN 978-961-253-036-5

[img]
Predogled
PDF
Download (3881Kb)

    Povzetek

    Projektno delo je eden od ključnih pristopov k učenju in poučevanju, ki se izvaja v vrtcih, utemeljenih na pedagoškem konceptu Reggio Emilia (RE).. Sestavek se osredinja na teoretska izhodišča in značilnosti projektnega pristopa k učenju – v RE in slovenskih vrtcih. Projektno delo zagotavlja otrokom prevzemanje dejavne vloge v procesu učenja in konstruiranju lastnega znanja. Omogoča pa tudi, da so otroci v večji meri udeleženi v kreiranju vrtčevskega vsakdana. V prvem delu sestavka so predstavljena izhodišča projektnega dela v vrtcih RE; poglavju sledi prikaz podobnega modela projekta reševanja problemov zaprtega tipa (angl. inquiry), ki se izvaja v slovenskih vrtcih. V drugem delu so obravnavana teoretska izhodišča demokratične participacije otrok v vrtcu in predstavljena izhodišča participacije v pedagoškem pristopu RE; poglavju sledi prikaz paralelnega modela projektnega dela, osnovanega na reševanju problemov odprtega tipa, oz. raziskovanja (angl. open-ended problem solving, investigating), ki se porablja v slovenskih vrtcih kot pristop k spodbujanju otroške participacije.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: projektno delo, učenje, reševanje problemov, raziskovanje, demokracija, participacija, pedagogika poslušanja, otrokove pravice, dokumentiranje
    Število strani: 258
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/splet_reggio-emilia.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 467
    Datum vnosa: 27 Okt 2011 13:28
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2011 13:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/467

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa