[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Didaktični vidiki dela z nadarjenimi pri pouku matematike

Katarina Šifrer (2017) Didaktični vidiki dela z nadarjenimi pri pouku matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1072Kb)

    Povzetek

    V literaturi zasledimo veliko različnih opredelitev pojma nadarjenosti. Eno od področij, ki je vplivalo na izbor teme, je tudi področje matematične nadarjenosti. Namen diplomskega dela je kvalitativna raziskava dela z nadarjenimi pri pouku matematike v različnih evropskih državah. Raziskala sem, katere načine dela z nadarjenimi učenci izvajajo izbrani učitelji iz različnih evropskih držav in katere aktivnosti pripravljajo zanje. S pomočjo vprašalnika s petimi učiteljicami matematike iz štirih različnih evropskih držav sem želela raziskati njihove izkušnje pri delu z nadarjenimi učenci, zanimal pa me je tudi njihov razmislek o značilnostih njihovega šolskega sistema s področja urejenosti dela z nadarjenimi učenci. Ugotovila sem, da se učiteljice ne čutijo dovolj usposobljene za delo z nadarjenimi učenci, ob čemer se odpira vprašanje načinov izobraževanja, ki bi prispevali k boljši usposobljenosti učiteljev za delo z njimi. Učiteljice kot najpomembnejša dejavnika, ki vplivata na kvalitetno delo z nadarjenim učencem, navajajo učitelja in šolski sistem. Izkazalo se je namreč, da za nadarjene učence, po mnenju učiteljev vključenih v raziskavo, v kar nekaj državah ni ustrezno poskrbljeno. Vse izbrane učiteljice imajo z delom z nadarjenimi učenci pozitivne izkušnje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nadarjeni učenci, pouk matematike, prilagajanje pouka
    Število strani: 34
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11700809)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4665
    Datum vnosa: 13 Sep 2017 13:17
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2017 13:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4665

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa