[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Gibalna dejavnost v vrtcu po pedagoških načelih koncepta Reggio Emilia

Jera Zajec (2009) Gibalna dejavnost v vrtcu po pedagoških načelih koncepta Reggio Emilia. V: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 175-188. ISBN 978-961-253-036-5

[img]
Predogled
PDF
Download (3881Kb)

    Povzetek

    Specifičnost otrokovega razvoja, ki poteka izrazito celostno na vseh področjih hkrati (na telesnem, gibalnem, spoznavnem, čustvenem in na socialnem), zahteva sistematičen in harmoničen pristop k vsem omenjenim področjem, saj sprememba na enem vpliva na spremembe na vseh preostalih področjih. V pedagoškem konceptu Reggio Emilia ni eksplicitno izpostavljenega področja gibanja, zato je namen tega prispevka umestiti gibanje v omenjeni pedagoški koncept, saj brez ustreznega poseganja v omenjeno področje ne bi mogli izpeljati temeljnih načel koncepta, ki izhajajo iz kompetentnega otroka. Le celosten pristop namreč omogoča skladen in harmoničen razvoj otoka, ki bo zmožen postati aktiven (so)ustvarjalec lastnih kompetenc.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: gibanje, gibalni razvoj, gibalna dejavnost, čutila v gibalnem razvoju
    Število strani: 258
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/splet_reggio-emilia.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 466
    Datum vnosa: 27 Okt 2011 13:20
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2011 13:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/466

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa