[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole

Ana Habjan (2017) Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (956Kb)

    Povzetek

    Pomen domačih nalog se je skozi zadnja leta močno spremenil. Danes domače naloge nimajo zgolj funkcije ponavljanja v šoli naučenega, pač pa so lahko učencem dodeljene tudi kot priprava na novo učno snov, raziskovanje neznanega itd.; imajo pomembno izobraževalno in vzgojno funkcijo. Domače naloge lahko v veliki meri pripomorejo k doseganju učnih ciljev in učenčevemu napredku, ravno zaradi slednjega pa morajo biti domače naloge s strani učiteljev skrbno načrtovane, ustrezno posredovane in preverjene. Pri tem pa je pomembna tudi vloga staršev, da učencu nudijo vso oporo in mu priskrbijo ustrezen prostor ipd., da bo učenec zadano nalogo lahko izpolnil. V teoretičnem delu sem opisala pomen in cilje domačih nalog ter vrste le-teh. Omenila sem tri načela, ki imajo pri domačih nalogah pomembno vlogo, in razložila, kako domače naloge ustrezno načrtovati, posredovati in kako jih preveriti s strani učitelja, pa tudi kako samo domačo nalogo izvršiti in preveriti s strani učenca. Pri tem sem povzela različne učinke, ki jih ima lahko domača naloga na učenca. V empiričnem delu sem se osredotočila na mnenje učencev glede domačih nalog, in sicer glede pomembnosti, uporabnosti, zanimivosti in količine le-teh. Osredotočila sem se predvsem na domače naloge pri matematiki, ki jo bom v bodoče tudi poučevala.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: domača naloga, mnenje učencev, učitelj, matematika, pouk, didaktična načela
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11694665)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4656
    Datum vnosa: 13 Sep 2017 09:27
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2017 09:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4656

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa