[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli

Nejc Mesesnel (2017) Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (985Kb)

    Povzetek

    Tekmovalnosti se v današnjem svetu ne moremo izogniti. Najdemo jo prav povsod: med brati in sestrami doma, med sodelavci na delovnem mestu ter med državami. Tekmovalnost vidimo tudi skozi posameznikovo življenje od rojstva do smrti. Zato je razumevanje tekmovalnosti ključno za razumevanje marsikaterega psihološkega procesa. Namen te raziskave je bil preučiti, kako tekmovanja v osnovni šoli vplivajo na tekmovalnost učencev tekmovalcev, v primerjavi z njihovimi sošolci netekmovalci. Raziskava je temeljila na deskriptivni neeksperimentalni metodi empiričnega raziskovanja, uporabljen je bil empirični kvantitativni pristop. V raziskavi je sodelovalo 32 slovenskih osnovnošolskih učiteljev. Ugotovljeno je bilo, da se nekatera obnašanja učencev, ki jih viri označujejo za tekmovalna, kot sta na primer večje sodelovanje v tekmovalnih situacijah ter večja pogostost dvigovanja rok med poukom, pogosteje pojavijo pri učencih tekmovalcih. V raziskavi je bilo tudi ugotovljeno, da so nekatera vedenja, kot je na primer navdušenje nad tekmovalnimi situacijami, bolj izrazita pri dečkih kot pri deklicah. Ugotovljeno je bilo tudi, da je stopnja izražanja tekmovalnih vedenj višja pri učencih, ki na tekmovanjih dosegajo višje uspehe. Z rezultati raziskave diplomsko delo prispeva k boljšemu razumevanju tekmovalnosti pri osnovnošolskih učencih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovnošolska tekmovanja, učenci tekmovalci, naravoslovni predmeti
    Število strani: 29
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mojca JuriševičMentor
    izr. prof. dr. Iztok DevetakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11697481)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4655
    Datum vnosa: 13 Sep 2017 09:16
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2017 09:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4655

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa