[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia

Darija Skubic (2009) Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia. V: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 161-174. ISBN 978-961-253-036-5

[img]
Predogled
PDF
Download (3881Kb)

    Povzetek

    V prispevku predstavim pomen jezikovnega izražanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia. Gardnerjevo pojmovanje jezikovne inteligence najprej primerjam z de Saussurjevo dihotomijo jezik – govor, nato s sodobnim evropskim pojmovanjem komunikacijske kompetence oz. sporazumevalne zmožnosti in z mestom, ki ga ima v slovenskem Kurikulumu za vrtce. V pedagoškem pristopu Reggio Emilia ima pomembno vlogo pedagogika poslušanja, ki temelji na aktivnem dialogu med vzgojiteljem in odraslim, v katerem otrok usvaja temeljne prvine kritičnega poslušanja in govorjenja, zato spregovorim tudi o vrstah poslušanja in menjavanju vlog kot o bistveni dialoški/pogovorni prvini. Otrokovo védenje o poslušalskih in pogovornih strategijah je temelj za razvoj njegove pismenosti in poznejše uspešnosti v šoli.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: jezik, govor, jezikovna inteligenca, pedagogika poslušanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia, poslušanje in govorjenje kot sporazumevalni dejavnosti v vrtcu
    Število strani: 258
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/splet_reggio-emilia.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 465
    Datum vnosa: 27 Okt 2011 13:14
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2011 13:14
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/465

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa