[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zmožnosti algoritmičnega razmišljanja pri različnih stopnjah kognitivnega razvoja

Sandra Toni (2017) Zmožnosti algoritmičnega razmišljanja pri različnih stopnjah kognitivnega razvoja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2599Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo vsebuje raziskavo algoritmičnega razmišljanja pri otrocih starih od 8 do 15 let. V njem najprej opisujemo stopnje kognitivnega razvoja po Piagetu in kaj je algoritmično razmišljanje. Opisuje tudi, kako lahko algoritmično razmišljanje uporabljamo v vsakdanjem življenju in na katerih področjih lahko opazimo različne stopnje kognitivnega razvoja. Otroci so razdeljeni v dve starostni skupini: v mlajšo spadajo otroci stari od 8 do 11 let, starejšo pa sestavljajo otroci od 12 do 15 leta. Sestavili smo dve nalogi, ki sta osnovani na nalogah iz računalniškega tekmovanja Bober in od otrok zahtevata algoritmično razmišljanje. V raziskavi opazujemo razliko pri algoritmičnem razmišljanju starejših otrok v primerjavi z mlajšimi in razliko pri izbiri strategij za reševanje nalog. Zanimalo nas je, ali starejši uporabljajo več različnih in zahtevnejših strategij. Pri vseh primerih smo predvideli strategije, ki spadajo med zahtevnejše strategije. Starejši otroci so naloge reševali nekoliko boljše in pri tem uporabljali zahtevnejše strategije. Njihov izbor strategij se je zato tudi bolj ujemal s strategijami, ki smo jih predvideli kot najprimernejše strategije pri posamičnih primerih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Kognitivni razvoj, Piagetova teorija, algoritmično razmišljanje, abstraktno mišljenje
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Janez DemšarMentor
    izr. prof. dr. Matija SvetinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11692873)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4647
    Datum vnosa: 12 Sep 2017 13:33
    Zadnja sprememba: 12 Sep 2017 13:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4647

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa