[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre

Janja Pogačar (2017) Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3045Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu so obravnavane vsebine, ki so povezane z virtualnimi učnimi pripomočki pri pouku algebre v osnovni šoli. Definiran je pojem učni pripomoček in predstavljene so teme, pri katerih najpogosteje uporabljamo pripomočke pri pouku matematike. Predstavljeni so tudi najpogosteje uporabljeni učni pripomočki pri poučevanju matematike v osnovni šoli. Opisana je klasifikacija učnih pripomočkov po štirih kriterijih (glede na stopnjo prikazovanja odnosov, glede na statičnost, glede na konkretnost ter glede na vrsto interakcije med snovalcem, uporabnikom in pripomočkom). V magistrskem delu se osredotočimo na dinamične virtualne učne pripomočke. Navedemo nekaj virtualnih učnih pripomočkov za pouk matematike ter zapišemo, kakšno vlogo imajo virtualni učni pripomočki pri poučevanju matematike. Opišemo tudi nekaj raziskav, ki so bile narejene na področju poučevanja z uporabo virtualnih učnih pripomočkov. Predstavimo pregled algebrskih vsebin slovenskih osnovnih šol, pred empiričnim delom pa še predstavimo virtualne učne pripomočke za reševanje linearnih enačb, ki jih uporabimo v naši raziskavi. V empiričnem delu magistrskega dela so predstavljene ugotovitve o stališčih študentk in študentov matematike na Pedagoški fakulteti v Ljubljani o kriterijih za primernost virtualnih učnih pripomočkov za reševanje linearnih enačb ter mnenja študentk in študentov o uporabi izbranih virtualnih učnih pripomočkov pri pouku začetne algebre. Po mnenju študentov je najbolj primeren virtualni učni pripomoček za učenje reševanja enačb virtualna tehtnica s spletne strani NLVM, naslednji najbolj primeren pa virtualni učni pripomoček za reševanje enačb s spletne strani Gizmos. V primerjavi z učitelji matematike iz tujine se stališča slovenskih študentk in študentov razlikujejo. Kar je slovenskim študentkam in študentom manj pomembno, je pogosto učiteljem matematike iz tujine bolj pomembno. Slovenskim študentom je tako najpomembnejši kriterij pri izbiri virtualnega pripomočka njegova cena, učiteljem iz tujina pa je najpomembnejša stabilnost delovanja. Oblikovani kriteriji in ključne ugotovitve o stališčih do izbranih virtualnih učnih pripomočkov, predstavljenih v empiričnem delu, so lahko učiteljem pomembno napotilo pri izbiri in uporabi pripomočkov pri pouku začetne algebre v osnovni šoli.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: kriteriji primernosti učnega pripomočka, matematični učni pripomoček, virtualni učni pripomoček, začetna algebra
    Število strani: 57
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11692617)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4646
    Datum vnosa: 12 Sep 2017 13:28
    Zadnja sprememba: 12 Sep 2017 13:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4646

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa