[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia

Vesna Geršak (2009) Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia. V: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 151-159. ISBN 978-961-253-036-5

[img]
Predogled
PDF
Download (3881Kb)

    Povzetek

    Prispevek osvetli pomen plesnega izražanja v pedagoškem konceptu Reggio Emilia in predstavi plesno vzgojo kot del celostnega učenja, ki pozitivno vpliva na vsa področja otrokovega razvoja, tj.: na čustveno-socialno, kognitivno in psihomotorično. V prispevku predstavimo vzporednice med Malaguzzijevo teorijo o »100 jezikih« otroškega izražanja, Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligenc in Glasserjevo teorijo o štirih temeljnih človekovih potrebah. Omenjene teorije povežemo s cilji plesne vzgoje v vrtcu. Dotaknemo se pozitivnih učinkov izražanja skozi gib: razvijanje ustvarjalnosti, nebesedne komunikacije med otroki in otrokom ter vzgojiteljem, uporabo vseh čutil, izražanje čustev in razpoloženja, ozaveščanje telesa in spodbujanje različnih oblik izražanja. Vse to so pomembni temelji pedagoškega koncepta Reggio Emilia, katerega temeljno izhodišče je otrok.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: kinestetično učenje, plesna vzgoja, Reggio Emilia, ustvarjalni gib, vrtec
    Število strani: 258
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/splet_reggio-emilia.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 464
    Datum vnosa: 27 Okt 2011 12:26
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2011 12:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/464

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa