[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Tlak in z njim povezane vsebine pri poučevanju v osnovni šoli

Nika Marolt (2017) Tlak in z njim povezane vsebine pri poučevanju v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1128Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu so predstavljeni izsledki raziskav o predstavah učencev francoskih in angleških osnovnih šol na temo tlaka, in z njim povezanih vsebin. Rezultati kažejo zmotne predstave otrok pred vstopom v izobraževalni proces in učencev, ki so v izobraževalni proces že vključeni, o tlaku. Osredotočila sem se predvsem na predstave otrok in učencev o zraku, zračnem tlaku in tlaku v tekočinah. Glede na operativne učne cilje, povezane s temi vsebinami, ki jih navaja učni načrt za Naravoslovje in tehniko, sem analizirala učbenike za naravoslovje in tehniko v 5. razredu osnovne šole. Prav tako sem glede na operativne učne cilje, ki jih navaja učni načrt za Fiziko, analizirala učbenike za fiziko v 8. in 9. razredu osnovne šole. Navezala sem se na to, ali so učni cilji razvidni in v celoti upoštevani pri razlagi, in ali razlaga predvideva zmotne predstave učencev, ki jih navajajo ugotovitve omenjene raziskave. Izpostavila sem ustrezna pojasnila in v primeru pomanjkljivosti predlagala možne izboljšave, ki krepijo ustreznejše predstave s posebno pozornostjo na izkušnjah iz vsakdanjega življenja. Učenci se namreč s tlakom srečujejo tudi izven šolskega okolja, vendar tega v šoli pogosto ne ozaveščajo oziroma na tem ne gradijo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: zrak, tlak, zračni tlak, tlak v tekočinah, zmotne predstave o tlaku
    Število strani: 23
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Mojca ČepičMentor
    viš. pred. dr. Ana Gostinčar BlagotinšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11689033)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4634
    Datum vnosa: 12 Sep 2017 11:53
    Zadnja sprememba: 12 Sep 2017 11:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4634

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa