[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Raznolikost in subjektivnost izražanja - porok likovne prepričljivosti in izvirnosti

Uršula Podobnik (2009) Raznolikost in subjektivnost izražanja - porok likovne prepričljivosti in izvirnosti. V: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 103-118. ISBN 978-961-253-036-5

[img]
Predogled
PDF
Download (3881Kb)

    Povzetek

    V prvem delu prispevka predstavljamo pedagoški pristop Reggio Emilia z vidika razvijanja sposobnosti opazovanja. Otroku naj bi bilo omogočeno čim bolj celostno zaznavanje, ob čemer bo lahko uspešno razvijal in uporabljal tudi tista čutila, ki sicer ostajajo nekoliko zapostavljena (tip, okus, vonj). V okviru likovnega izražanja imajo namreč zaznave svoje specifične izrazne možnosti in otroku nudijo zanimive likovne interpretacije, kar pedagoški pristop Reggio Emilia s pridom uporablja pri svojem delu z otroki v njihovih »raziskovalnih projektih«. V drugem delu se posvečamo omogočanju in spodbujanju različnih oblik izražanja, ki jih je kot t. i. sto jezikov poudaril Loris Malaguzzi. Temeljno vodilo pedagoškega pristopa Reggio Emilia je upoštevanje otroka kot aktivnega sooblikovalca v ustvarjalnem procesu. Otrok s tem dobi možnost, da skozi različne dejavnosti na različne načine izrazi lasten odnos do sebe, svoje socialne okolice, do prostora in časa, v katerem živi. S tem mu je omogočeno ohranjanje in razvijanje lastnih ustvarjalnih potencialov, glede na poudarjeno vlogo dela v manjših skupinah pa se sočasno razvija tudi otrokova sposobnost sodelovanja, komuniciranja, prilagajanja in občutek pripadnosti določeni sredini.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: čutila, zaznavanje, ozaveščanje zaznav, likovno izražanje, raznolikost, subjektivnost, ustvarjalnost
    Število strani: 258
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/splet_reggio-emilia.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 462
    Datum vnosa: 27 Okt 2011 12:14
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2011 12:14
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/462

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa