[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza izvajanja planinskih vsebin v vrtcu

Nuša Verdev (2017) Analiza izvajanja planinskih vsebin v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1239Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu predstavljamo planinstvo v vrtcih: kako vpliva na otrokov razvoj, kakšne so prednosti organizacije planinskih dejavnosti v vrtcu, kakšen je vpliv vzgojitelja in vodstva vrtca na izvajanje planinskih vsebin ter kako je le-to zajeto v Kurikulumu za vrtce. Skladno s cilji raziskave predstavljamo pogostost izvajanja teoretičnih in praktičnih planinskih vsebin v vrtcih, raziskujemo pa tudi razlike v izvajanju teh vsebin med prvim in drugim starostnim obdobjem ter proučujemo dejavnike, ki vplivajo na pogostost izvajanja planinskih vsebin v vrtcu. S pomočjo nestandardiziranih anketnih vprašalnikov smo pridobili podatke o pogostosti izvajanja planinskih vsebin v vrtcih, o primernosti okolice in podpori vodstva vrtca pri njihovem izvajanju ter o mnenju vzgojiteljev o vplivu planinstva na otroke. Pridobljene podatke smo numerično obtežili. Za statistično obdelavo podatkov smo uporabili statistični program SPSS – 21.0 za Windows. Uporabili smo osnovne statistične parametre (opisno statistiko). Za ugotavljanje razlik med skupinama smo uporabili kontingenčne tabele, hi-kvadrat preizkus in Pearsonov koeficient korelacije. Za ugotavljanje vpliva izbranih dejavnikov (kraj, starost otrok, podpora vodstva) na izvajanje planinskih vsebin smo uporabili multiplo regresijsko analizo. Statistično značilnost smo preverjali na ravni 5-odstotnega tveganja (p ≤0,05). Z analizo pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da tako teoretične kot tudi praktične planinske vsebine vzgojitelji pogosteje izvajajo v drugem starostnem obdobju. Dobrih 60 % vseh anketiranih vzgojiteljev opravi krajši sprehod v okolici vrtca več kot dvakrat tedensko, več kot 20 % pa se s skupino odpravi na krajši sprehod manj kot trikrat mesečno. Daljši izlet, ki bi presegal otrokovo vsakodnevno obremenitev in bi zajemal vsaj 150 m višinske razlike v eno smer, je v preteklem šolskem letu izvedlo 64,6 % anketiranih vzgojiteljev, od tega je 17 % anketiranih vzgojiteljev takšen izlet izvedla štirikrat ali večkrat.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otroci, gibanje, hoja, planinstvo v vrtcu
    Število strani: 47
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jera GregorcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11679049)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4614
    Datum vnosa: 11 Sep 2017 08:31
    Zadnja sprememba: 11 Sep 2017 08:31
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4614

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa