[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos študentov do vsebin predmeta gospodinjstvo

Petra Štirn (2017) Odnos študentov do vsebin predmeta gospodinjstvo. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1247Kb)

    Povzetek

    Gospodinjsko izobraževanje omogoča pridobivanje znanj in usvajanje temeljnih življenjskih veščin, potrebnih za smotrno delovanje posameznika, družine in družbe. Gospodinjstvo povezuje vsebinska področja različnih disciplin. Čeprav ima gospodinjstvo v izobraževanju pomembno vlogo, je še vedno pogosto negativno dojemano, kar je povezano z zgodovino discipline gospodinjstvo. Današnja družba še vedno na gospodinjstvo gleda kot na vsebinsko manj zahteven predmet, ki je namenjen sproščanju, zabavi in praktičnim dejavnostim. Namen diplomskega dela je ugotoviti odnos študentov različnih študijskih smeri na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani do vsebin predmeta gospodinjstvo. Podatki so bili zbrani empirično s spletnim anketiranjem 82 študentov treh različnih študijskih smeri. Analiza rezultatov je pokazala, da večina študentov meni, da je gospodinjstvo eden izmed vsebinsko lažjih predmetov v osnovni šoli. Z gospodinjstvom najpogosteje povezujejo aktivnosti, povezane s kuhanjem, šivanjem, domom in družino, le redki pa povezujejo namen gospodinjskega izobraževanja s spodbujanjem zdravega načina življenja. Z raziskavo smo ugotovili, da študentje dobro poznajo praktične veščine gospodinjstva, nekoliko manj pa teoretične vsebine. Ugotovili smo tudi, da čeprav študentje gospodinjstvo označujejo kot enega lažjih predmetov, imajo do predmeta pozitiven odnos. Prav tako študentje gospodinjstva in razrednega pouka menijo, da so gospodinjske vsebine pomembne za kakovostno življenje posameznika.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: študenti, gospodinjstvo, gospodinjsko izobraževanje, gospodinjsko opismenjevanje, odnos, percepcija, vsebine gospodinjstva
    Število strani: 47
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stojan KostanjevecMentor
    asist. Martina ErjavšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11658825)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4595
    Datum vnosa: 20 Jul 2017 09:54
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2017 09:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4595

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa