[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kritično mišljenje pri pouku tehnike in tehnologije

Jona Zalar (2017) Kritično mišljenje pri pouku tehnike in tehnologije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1692Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu želimo predstaviti stanje kritičnega mišljenja učencev pri pouku tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli. Najprej je podan pomen kritičnega mišljenja v vsakdanjem življenju, ki je ključnega pomena za učinkovito in kakovostno življenje. Opredeljeno je kritično razmišljanje in zajete so lastnosti, ki jih mora imeti kritični mislec. Na kratko predstavljamo smernice in štiri učne pristope, ki so učitelju v pomoč pri poučevanju kritičnega mišljenja. Obstoječih raziskav v Sloveniji, usmerjenih na temo kritičnega mišljenja pri pouku tehnike in tehnologije še ni mogoče zaslediti. Za ugotavljanje stopnje kritičnega mišljenja smo zasnovali merski instrument, test. Instrument zajema ciljno zastavljene naloge po revidirani Bloomovi taksonomski lestvici, ki ugotavljajo kritično mišljenje. Kot najbolj primeren za naše potrebe ugotavljanja kritičnega mišljenja smo izbrali izbirni tip nalog z enim najbolj pravilnim odgovorom. Test je izdelan za ugotavljanje kritičnega mišljenja na področju kovin kot področne tematike tehnike in tehnologije. Test smo pilotsko tudi izvedli v eni izmed osnovnih šol. Ugotavljamo, da je stanje kritičnega mišljenja v osnovni šoli pri pouku tehnike in tehnologije zelo slabo. Merski instrument je priloga k delu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tehnika in tehnologija, kritično mišljenje, miselni procesi višjega reda, revidirana Bloomova taksonomija, kovine, izbirni tip nalog
    Število strani: 34
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Janez JamšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11658569)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4594
    Datum vnosa: 20 Jul 2017 09:50
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2017 09:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4594

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa