[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zgodnje poučevanje računalništva v angleških osnovnih šolah

Špela Zavrl (2017) Zgodnje poučevanje računalništva v angleških osnovnih šolah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1208Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu poročamo o zgodnjem poučevanju računalništva v Angliji. Anglija je prva država v Evropski uniji, ki je uvedla obvezen pouk računalništva v vseh razredih osnovne šole ter s svojim izobraževalnim sistemom na področju računalništva sledi najsodobnejšim svetovnim smernicam. Pred obravnavo zgodnjega poučevanja računalništva v Angliji, najprej predstavimo razvoj in okoliščine predmeta računalništvo v Sloveniji, ki zaostaja za ostalimi državami zaradi usmerjenosti v uporabo digitalne tehnologije, slabo obravnavanih računalniških vsebin, premajhne količine ur namenjene pouku ter prepozne umestitve v predmetnik. Sledi opis pojma zgodnjega poučevanja računalništva, ki je v sodobnem svetu nujno potrebno za boljši in hitrejši razvoj računalniškega razmišljanja. Nato se osredotočimo na poučevanje računalništva v Angliji, kjer poročamo o trenutnem angleškem izobraževalnem sistemu, o pomembnih mejnikih in dogodkih v zgodovini na področju računalništva, ki so pripomogli k preoblikovanju kurikuluma, o izobraženosti učiteljev ter o morebitnih izvenšolskih dejavnostih na področju računalništva. Sledijo lastna opažanja in izkušnje o zgodnjem poučevanju računalništva v Angliji, ki sem jih pridobila s pomočjo opravljanja tri mesečne prakse na eni izmed tamkajšnjih šol. Poročam o delu ter delovnem okolju učitelja računalništva, analiziram pouk računalništva ter navedem primer realizirane učne ure. Zapišem tudi krajše poročilo o projektih in izobraževanjih, ki sem se jih udeležila v okviru praktičnega usposabljanja. Nazadnje s pomočjo strokovne literature in lastne prakse primerjam angleški in slovenski izobraževalni sistem na področju računalništva in raziščem morebitne možnosti o prenosu zgodnjega poučevanja računalništva v prvo triletje slovenskih osnovnih šol.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: računalništvo, računalniško mišljenje, zgodnje poučevanje računalništva, angleški izobraževalni sistem, slovenski izobraževalni sistem
    Število strani: 36
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    izr. prof. dr. Janez DemšarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11656521)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4590
    Datum vnosa: 18 Jul 2017 14:40
    Zadnja sprememba: 18 Jul 2017 14:40
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4590

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa