[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost

Mojca Jamnik (2017) Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Poznamo različne koncepte vzgoje in izobraževanja in vsak od njih se trudi ravnati v dobrobit celostnega razvoja posameznika. V svetu je dobro poznana pedagogika, ki jo je razvijal pedagog nemških korenin, Kurt Hahn. Oblikoval jo je na podlagi osebnih izkušenj in odzivov na družbeno dogajanje v prvi polovici dvajsetega stoletja. Njen glavni namen je oblikovati samostojno, odgovorno, strpno in sočutno osebo, ki bi na podlagi individualno zastavljenih ciljev izluščila iz sebe le najboljše. Na podlagi Hahnove filozofije se je razvil program MEPI ali Mednarodno priznanje za mlade, v katerega je v Sloveniji vključenih več kot 70 osnovnih in srednjih šol in se izvaja pod okriljem Društva MEPI. Na šolah ga izvajajo učitelji, ki so usposobljeni za mentorje in inštruktorje. Vanj se lahko vključijo mladi od štirinajstega do petindvajsetega leta starosti. Ker smo opazili pozitivne učinke pri mladih, ki so program opravljali, in ker menimo, da je lahko odlično dopolnilo k pouku družbe, smo se odločili, da po konceptu MEPI-ja oblikujemo enoletni program za peti razred osnovne šole. Program vključuje načrt dejavnosti po mesecih za eno šolsko leto ter priročnik z učnimi pripravami za izvedbo tridesetih kontaktnih ur mentorja z udeleženci. Pri pripravi dejavnosti smo sledili večinoma učnemu načrtu za družbo v petem razredu ter konceptu programa MEPI. Tako smo vključili najprej dejavnosti za razvoj individualnih sposobnosti, v drugem delu pa dejavnosti za razvoj veščin timskega dela. Ta del je posvečen pripravam na odpravo, v sklopu katerih pridobivajo učenci znanja s področja prostorske orientacije in kartografije ter preko različnih izzivov socialne veščine. Trudili smo se, da oblikujemo program, ki bi bil zanimiv in poučen za učence, izvajalcem programa pa predstavljal možnost, kako vzpostaviti kontakt z mladimi na malo manj formalen način. Upamo in želimo, da bi ga v praksi preizkusilo čim več izvajalcev, v ta namen bomo delili napisan priročnik z vsemi interesenti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: učenje na odpravi, Kurt Hahn, MEPI – Mednarodno priznanje za mlade, socialne večine, prostorska orientacija, kartografija
    Število strani: 107
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11648329)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4574
    Datum vnosa: 17 Jul 2017 14:11
    Zadnja sprememba: 16 Avg 2017 07:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4574

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa