[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Segmenti akcijskega raziskovanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia

Anita Jug (2010) Segmenti akcijskega raziskovanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia. V: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 407-418. ISBN 978-961-353-052-5

[img]
Predogled
PDF
Download (2462Kb)

    Povzetek

    Pri sodobnem pedagoškem raziskovanju se paradigmatski sklopi pogosto prepletajo in prekrivajo. Znotraj raziskav se pojavljajo različni poudarki v zvezi s posameznimi vidiki, na katere je usmerjeno proučevanje posamičnega problema. Kvalitativna paradigma zajema tako interpretativno kot tudi akcijsko raziskovanje, pri čemer je razlika v tem, da skuša interpretativno raziskovanje predvsem razumeti in razložiti družbeno dogajanje, akcijsko raziskovanje pa ga skuša tudi spremeniti. V prispevku bomo razpravljali o posameznih segmentih akcijskega raziskovanja, ki so zastopani pedagoškem konceptu Reggio Emilia in so pomembni za kontinuiran prenos raziskovalnih in spoznavnoteoretskih izsledkov neposredno v pedagoško prakso in obratno.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: akcijsko raziskovanje, pedagoški pristop Reggio Emilia, pedagoška praksa, evalvacija in refleksija, projektno delo, dokumentiranje
    Število strani: 461
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/monografija_ReggioEmilia2.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 454
    Datum vnosa: 24 Okt 2011 12:34
    Zadnja sprememba: 24 Okt 2011 12:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/454

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa