[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Psihoanalitični vzgojni koncept in uporaba psihoanalitične teorije pri vzgoji v vrtcu

Jerneja Nose (2017) Psihoanalitični vzgojni koncept in uporaba psihoanalitične teorije pri vzgoji v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (759Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu naloge sem opisala predšolsko vzgojo pri nas, njeno zgodovino in Kurikulum za vrtce. V nadaljevanju pa sem predstavila temeljne koncepte psihoanalize in njen pogled na razvoj otroka. Raziskovala sem, ali strokovni delavci v vrtcu poznajo psihoanalitično teorijo in psihoanalitični vzgojni koncept vrtca, kakšna so stališča strokovnih delavcev do psihoanalitične teorije in psihoanalitičnega vzgojnega koncepta ter katera spoznanja iz psihoanalitične teorije pedagoški delavci upoštevajo oz. uporabljajo pri svojem delu. Rezultate, ki sem jih pridobila z vprašalnikom, sem kvantitativno obdelala in interpretirala. Strokovni delavci sicer večinoma menijo, da poznajo psihoanalitično teorijo, vendar niso znali navesti temeljnih spoznanj psihoanalitične teorije, ki se jim zdijo uporabna v predšolski vzgoji. Menim, da je njihovo razumevanje psihoanalize izjemno pomanjkljivo: ne zagovarjajo daljšega uvajanja otrok v vrtec, večinoma ne razumejo, da sta seksualna radovednost in izražanje seksualnosti značilna za predšolsko obdobje ter imajo povsem neprimerno stališče do razvojno značilnega pojavljanja agresivnosti v zgodnjem obdobju. Le glede toaletnega treninga se iz odgovorov anketirancev kaže, da so ustrezno poučeni o primernem ravnanju, in sicer da je treba upoštevati razvojno stopnjo in dovzetnost za toaletni trening posameznega otroka.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolska vzgoja, razvoj otroka, psihoanaliza, psihoanalitični vzgojni koncept
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Marcela Batistič ZorecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11618633)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4532
    Datum vnosa: 10 Jul 2017 14:38
    Zadnja sprememba: 10 Jul 2017 14:38
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4532

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa