[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza načrtovanja in izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu med metodo igre in klasičnimi metodami poučevanja

Tilen Stenovec (2017) Analiza načrtovanja in izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu med metodo igre in klasičnimi metodami poučevanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (896Kb)

    Povzetek

    Zaradi odprtosti kurikuluma, ki se uporablja v slovenskih javnih vrtcih, imajo vzgojitelji možnost izbire med različnimi metodami dela. Nekatere izmed njih so primernejše, nekatere manj primerne. Med tritedenskim projektom smo ugotavljali razlike v načrtovanju in izvajanju pedagoškega procesa med klasičnim načinom poučevanja in poučevanjem z metodo igre. Projekt v sklopu diplomskega dela smo izvedli v Vrtcu Murenčki pri Osnovni šoli Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem. Vanj smo vključili skupino devetnajstih otrok, starih od 3 do 4 let. Poleg otrok smo vključili tudi vzgojiteljici skupine, v kateri smo izvedli raziskavo. V prvem tednu smo načrtovali dejavnosti, v drugem in tretjem pa smo jih izvajali. Z analizo načrtovanja in izvajanja dejavnosti smo ugotovili, da se pojavljajo razlike med poučevanjem po metodi igre in klasičnem načinu poučevanja. Razlike so se pojavljale pri načrtovanju in tudi izvajanju dejavnosti. Poleg tega pa so se pokazale razlike v vlogi otrok in vzgojiteljev pri posameznem načinu poučevanja. Na podlagi odzivov otrok smo ugotovili, da metoda igre bolje vpliva na motivacijo za izvajanje dejavnosti kot pa metode demonstracije, razlage in pogovora. Preostale pridobljene rezultate bomo predstavili v diplomskem delu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otroci, gibanje, metode dela
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jera GregorcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11613257)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4529
    Datum vnosa: 10 Jul 2017 14:40
    Zadnja sprememba: 10 Jul 2017 14:40
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4529

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa