[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin

Vesna Ferk Savec in Iztok Devetak in Barbara Modec in Katarina Senta Wissiak Grm (2017) Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin. Znanstvena monografija. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (3522Kb)

    Povzetek

    Znanstvena monografija z naslovom »Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin« je obsežno in pregledno delo raziskav, ki so nastale na Oddelku za biologijo, kemijo in gospodinjstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani ter na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Poglavja v monografiji so nastala s sodelovanjem študentov dodiplomskega in podiplomskega študija in njihovih mentorjev. Znanstveni prispevki različnih avtorjev tako kažejo širok spekter raziskovalne dejavnosti, tako na področju poučevanja kemije, kot tudi naravoslovja v širšem pomenu besede. Vsi prispevki poskušajo podati rezultate raziskav na področju poučevanja in smernice implementacije teh rezultatov v izobraževalni proces. Znanstvena monografija je, z osmimi izvirnimi znanstvenimi, namenjena v prvi vrsti učiteljem naravoslovnih predmetov na vsej stopnjah izobraževanja, od osnovne šole do univerze, saj vsaj prispevek nakaže smernice uporabe izsledkov v izobraževalnem procesu. Namenjena je tudi študentom pedagoških smeri, saj bodo v njej našli številne uporabne informacije s področja naravoslovnih didaktik in metodologije pedagoškega raziskovanja. Nenazadnje je monografija namenjena tudi učiteljem raziskovalcem, saj podaja številne uporabne informacije o izvedbi raziskave pedagoške prakse in odpira številne raziskovalne probleme, ki jih lahko učitelj poskuša rešiti skozi lastno raziskovalno delo.

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: kemija, učitelj, pouk, raziskovalec, naravoslovno izobraževanje, raziskovanje, kemijsko izobraževanje, laborant, aktivni pouk, učna uspešnost
    Število strani: 243
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://keminfo.pef.uni-lj.si/moodle/Drugo nahajališče
    https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/peflj/290780672Drugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4524
    Datum vnosa: 07 Jul 2017 07:17
    Zadnja sprememba: 07 Jul 2017 07:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4524

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa