[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ocenjevanje in izvedba programa za izboljšanje gibalnih sposobnosti in spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Tamara Hovnik (2017) Ocenjevanje in izvedba programa za izboljšanje gibalnih sposobnosti in spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1586Kb)

    Povzetek

    Gibanje je del našega vsakdana. Poleg kognitivne, čustvene in socialne komponente tvori posameznikovo osebnostno celoto. Vsa področja so med seboj tesno povezana in vplivajo eno na drugo. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja imajo, poleg kognitivnih primanjkljajev (pozornost, pomnjenje, mišljenje), težave tudi na področju komunikacije, socialnih in emocionalnih sposobnosti, vedenja. Težave so prisotne tudi na področju gibanja. V magistrskem delu sem v izbrani osnovni šoli s pomočjo testnega instrumentarija ABC gibanja 2 preverila gibalne sposobnosti učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v starosti od 7 do 9 let. Njihove rezultate sem primerjala z učenci, ki teh primanjkljajev nimajo. Prav tako me je zanimalo, ali bo trimesečni program pripomogel k izboljšanju gibalnih sposobnosti, predvsem na področju ravnotežja, spretnosti rok ter ciljanja in lovljenja. Ugotovila sem, da so učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja na testiranju z omenjenim inštrumentarijem dosegli nižje gibalne rezultate kot njihovi vrstniki. Potrjena je bila tudi druga hipoteza – učenci so po programu za izboljšanje gibalnih sposobnosti pri ponovnem merjenju pokazali napredek in s tem višje gibalne dosežke.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: gibanje, gibalne sposobnosti, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, test ABC gibanja 2, program
    Število strani: 92
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11609929)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4523
    Datum vnosa: 07 Jul 2017 08:09
    Zadnja sprememba: 07 Jul 2017 08:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4523

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa