[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zgodnje učenje naravoslovja

Dušan Krnel in Barbara Bajd (2010) Zgodnje učenje naravoslovja. V: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 325-337. ISBN 978-961-353-052-5

[img]
Predogled
PDF
Download (2462Kb)

    Povzetek

    Prispevek obravnava nekaj vidikov zgodnjega učenja naravoslovja na predšolski stopnji in je del obširnejše raziskave o stanju predšolske vzgoje, ki je bila opravljena na vzorcu 810 vzgojiteljic in vzgojiteljev. Rezultati raziskave kažejo, da stopnja naravoslovne pismenosti narašča, da imajo anketiranci izpopolnjene poglede na to, kaj je naravoslovno znanje in kako znanje nastaja ter imajo pozitiven odnos do naravoslovja na predšolski vzgoji. Kljub tej pozitivni naravnanosti do naravoslovja ocenjujejo, da je glavna ovira za učinkovitejše zgodnje učenje naravoslovja pomanjkljiva usposobljenost. V zaključku je podanih nekaj smernic in poudarkov tako za dodiplomsko kot za stalno strokovno izobraževanje vzgojiteljic in vzgojiteljev na področju zgodnjega naravoslovja.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: zgodnje učenje naravoslovja, stališča do naravoslovja, usposobljenost, vzgojiteljev, naravoslovna pismenost, vloga vzgojitelja, kompetentni otrok
    Število strani: 461
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://reggioemilia.pef.uni-lj.si/images/dokumenti/monografija_ReggioEmilia2.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 452
    Datum vnosa: 24 Okt 2011 12:18
    Zadnja sprememba: 24 Okt 2011 12:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/452

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa