[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Program za spodbujanje razvoja fine motorike pri deklici z zaostankom v razvoju

Urška Ivančič (2017) Program za spodbujanje razvoja fine motorike pri deklici z zaostankom v razvoju. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Gibanje ima pomembno vlogo pri celostnem razvoju otroka. Dobre gibalne sposobnosti otroku olajšajo učenje in posledično vplivajo na boljši učni uspeh. V teoretičnem delu smo predstavili pomen in vlogo grobe motorike ter njeno povezanost z razvojem fine motorike. Podrobneje smo se osredotočili na potek razvoja fine motorike, njen vpliv na otroka ter katere finomotorične spretnosti mora imeti otrok razvite ob vstopu v šolo. Predstavili smo povezavo finomotoričnih spretnosti z uspešnostjo na različnih učnih področjih. Na podlagi strokovne literature smo oblikovali program za spodbujanje razvoja fine motorike. Izvedli smo študijo primera, v kateri je sodelovala šestletna deklica, pri kateri so še posebej izraziti primanjkljaji fine motorike. Zaradi zaostajanja v razvoju ima deklica tudi odloženo šolanje. Njene finomotorične spretnosti smo preverili z dvema inštrumentarijema (ABC gibanja 2 in Bruininks-Oseretsky test motoričnih sposobnosti). Testiranje smo izvedli na začetku in na koncu obravnave. Vmes smo izvajali individualno oblikovan program za spodbujanje razvoja fine motorike. Rezultati končnega testiranja so pokazali, da je deklica napredovala pri vseh nalogah inštrumentarija ABC gibanja 2. Prav tako je napredovala pri večini nalog Bruininks-Oseretsky testa motoričnih sposobnosti, le pri dveh nalogah je dosegla minimalno slabši rezultat, pri štirih nalogah pa je rezultat enak kot pri začetnem testiranju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: celostni razvoj, zaostanek v razvoju, fina motorika, učna uspešnost, ABC gibanja 2, Bruininks-Oseretsky test motoričnih sposobnosti
    Število strani: 105
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11605577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4517
    Datum vnosa: 05 Jul 2017 12:45
    Zadnja sprememba: 05 Jul 2017 12:45
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4517

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa