[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vzgojiteljevo spreminjanje pedagoške prakse skozi posamezne faze inovacijskega procesa

Tanja Holcar (2017) Vzgojiteljevo spreminjanje pedagoške prakse skozi posamezne faze inovacijskega procesa. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3014Kb)

    Povzetek

    V današnjem času nenehnih sprememb je za vsakega vzgojitelja pomembna sposobnost načrtovanega in premišljenega spreminjanja lastne pedagoške prakse. V magistrskem delu je obravnavano vpeljevanje sprememb v pedagoško prakso na primeru projekta December za vrednote, v okviru katerega je bil izveden premik od materialnih dobrin, ki jih otroci tradicionalno prejemajo v decembru, proti nematerialnim dobrinam, kot so druženje, medsebojni odnosi in doživetja. Teoretične osnove inoviranja in vpeljevanja sprememb so opisane na osnovi domače in tuje literature, v empiričnem delu pa je opisan projekt December za vrednote skupaj s pripravami in gradivi za njegovo izvedbo. Projekt je trajal mesec in pol v oddelku 24 otrok, starih od 5 do 6 let. Po oblikovanju in izvedbi je bil projekt ovrednoten z vidika sprejemljivosti (odziv staršev, kolektiva, vodstva). Ugotovljena je bila naklonjenost konkretnim spremembam kot tudi ideji o inoviranju v pedagoškem procesu. Zadnji korak akcijskega raziskovanja je bilo oblikovanje smernic za vpeljavo projekta v pedagoško delo, ki obsegajo navodila za izvedbo projekta zainteresiranim pedagoškim delavcem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: inoviranje, spremembe pedagoškega procesa, akcijsko raziskovanje, modeli vpeljevanja sprememb, smernice za vpeljavo inovacij
    Število strani: 100
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11597897)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4505
    Datum vnosa: 29 Jun 2017 15:35
    Zadnja sprememba: 29 Jun 2017 15:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4505

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa