[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza sistematskega logopedskega pregleda petletnikov v prekmurski regiji

Špela Senekovič (2017) Analiza sistematskega logopedskega pregleda petletnikov v prekmurski regiji. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1285Kb)

    Povzetek

    Raziskava analizira sistematski logopedski pregled petletnikov, rojenih v letih od 2008 do 2010 v prekmurski regiji. Analiziran je delež petletnikov, ki se je odzval vabilu na logopedski pregled ter delež otrok, ki ima govorno-jezikovne motnje in potrebuje logopedsko obravnavo. Prav tako so analizirane vrste govorno-jezikovnih motenj med petletniki, ki so se udeležili pregleda. Logopedska dokumentacija posameznega otroka je analizirana s pomočjo avtorske ček liste zaprtega tipa. V analizi so zajeti podatki o spolu otroka in o potrebi po logopedski obravnavi. Pri otrocih, za katere se je izkazalo, da potrebujejo logopedsko obravnavo, so pridobljeni podatki o vrsti govorno-jezikovnih motenj, vključenosti v logopedsko obravnavo ter o uspešnosti zaključka logopedske obravnave. Podatki so statistično obdelani in urejeni za vsa tri leta skupaj in za vsako letnico rojstva otrok posebej (2008, 2009 in 2010). Rezultati raziskave so pokazali velik odziv na prejeto vabilo za sistematski logopedski pregled petletnikov. Ugotovljeno je bilo, da logopedsko obravnavo nujno potrebuje četrtina vseh petletnih otrok, ki so se udeležili pregleda. Več kot štiri petine teh otrok je bilo kasneje tudi vključenih v logopedsko obravnavo, ki se je pri večini uspešno zaključila. Na logopedsko obravnavo je bilo napotenih več dečkov kot deklic. Izkazalo se je, da je razlika med spoloma statistično pomembna. Prav tako so bila potrjena teoretična spoznanja o tem, da med predšolskimi otroki prevladujejo motnje artikulacije.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: govorno-jezikovni razvoj, govorno-jezikovne motnje, sistematski pregled, petletniki
    Število strani: 57
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11584073)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4496
    Datum vnosa: 22 Jun 2017 13:38
    Zadnja sprememba: 22 Jun 2017 13:38
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4496

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa