[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ravnanje vzgojiteljev ob motečem vedenju predšolskih otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo

Petra Putre (2017) Ravnanje vzgojiteljev ob motečem vedenju predšolskih otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (883Kb)

    Povzetek

    Magistrsko delo se osredotoča na ravnanje vzgojiteljev ob zaznavi pojava motečega vedenja predšolskih otrok in na njihovo sodelovanje s svetovalno službo, ki deluje v vrtcu. V teoretičnem delu sem opisala bistvene značilnosti čustvenega in socialnega razvoja predšolskega otroka, opredelila pojem motečega vedenja, predstavila nekatere klasifikacije čustveno-vedenjskih težav ter izpostavila ključne značilnosti motečega vedenja v predšolskem obdobju. V nadaljevanju sem predstavila preventivne in reaktivne strategije spoprijemanja z motečim vedenjem ter osvetlila vlogo socialnega pedagoga pri pomoči otroku s težavami v socialnem prilagajanju. Nato sem predstavila še svetovalno službo vrtca in navedla načela njenega delovanja. Za konec sem se ustavila še pri sodelovanju vzgojiteljev s svetovalnimi delavci, opisala sem dva prevladujoča načina sodelovanja in omenila možne ovire, ki lahko ovirajo sodelovanje. V empiričnem delu sem s kvantitativno raziskavo na vzorcu vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev, zaposlenih v javnih vrtcih osrednjeslovenske regije, raziskovala ravnanja vzgojiteljev ob motečem vedenju otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo. Osrednji namen raziskave je ugotoviti, kako vzgojitelji ukrepajo ob motečem vedenju in kako vidijo sodelovanje s svetovalnimi delavci v primeru tovrstne problematike. Raziskava je pokazala, da se vzgojitelji pretežno poslužujejo pozitivnih metod pri spoprijemanju z motečim vedenjem. Rezultati kažejo, da vzgojitelji sodelovanje s svetovalnimi delavci v primeru problematike motečega vedenja vidijo v zelo pozitivni luči ter da se o težavah in njihovih rešitvah posvetujejo. Pričujoče delo bo osvetlilo pomen ustreznih ravnanj vzgojiteljev in prispevalo k učinkovitejšemu soočanju z motečim vedenjem. Raziskava bo pripomogla tudi k ozaveščanju vzgojiteljev o pomenu partnerskega sodelovanja s svetovalnimi delavci in timskega pristopa pri spoprijemanju z motečim vedenjem otrok v vrtcu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: moteče vedenje, predšolski otrok, vzgojitelj predšolskih otrok, ravnanje vzgojiteljev, svetovalna služba
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Darja Zorc MaverMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11583561)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4495
    Datum vnosa: 22 Jun 2017 13:34
    Zadnja sprememba: 22 Jun 2017 13:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4495

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa