[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kine percepcije predmeta biologija

Milan Kubiatko in Gregor Torkar in Lenka Rovňanová (2017) Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kine percepcije predmeta biologija. CEPS Journal, 7 (2). str. 127-140. ISSN 1855-9719

[img] PDF
Download (826Kb)

    Povzetek

    Glavni namen naše raziskave je bil ugotoviti ali je učitelj_ica en od dejavnikov, ki vpliva na percepcijo biologije kot šolskega predmeta. Namen raziskave je identificirati tudi nekatere druge vplivne dejavnike, kot so: spol učenk_cev, kraj bivanja, število učiteljic_jev biologije, ki so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice. Vzorec sestavlja 261 slovaških učenk_cev (dijakinj_ov nižje srednje šole) (ISCED 2), starih med 14 in 15 let. Uporabljen je bil vprašalnik s trditvami Likertovega tipa. Rezultati raziskave potrjujejo vpliv učitelja_ice biologije na učenčevo_ kino percepcijo predmeta biologija. Po izločitvi vpliva učitelja_ice, spol učenk_cev in kraj bivanja nista imela signifikantnega vpliva na njihovo percepcijo predmeta. Za signifikantna vpliva pa sta se izkazala število učiteljic_ev biologije, ki so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice. Raziskava torej potrjuje, da je učiteljičina_eva osebnost pomemben dejavnik, ki vpliva na učenčevo_kino percepcijo šolskih predmetov.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: biologija, percepcija, šolski predmet, učitelj, učenci
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 4487
    Datum vnosa: 20 Jun 2017 14:00
    Zadnja sprememba: 20 Jun 2017 14:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4487

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa