[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ov na učiteljski poklic

Veronika Tašner in Mojca Žveglič Mihelič in Metka Mencin Čeplak (2017) Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ov na učiteljski poklic. CEPS Journal, 7 (2). str. 47-68. ISSN 1855-9719

[img] PDF
Download (769Kb)

    Povzetek

    Namen naše raziskave je zagotoviti boljši vpogled v razloge, zaradi katerih se mladi odrasli, predvsem mlade ženske, odločajo za učiteljski poklic. Empirični del članka temelji na pilotni študiji, ki vključuje 132 študentk_ ov pedagoške fakultete, podatki pa so zbrani s pomočjo vprašalnika. Z raziskavo smo poskušale analizirati, katere značilnosti bodočega poklica so za anketirane najbolj zaželene. S pomočjo tega smo poskušale identificirati dejavnike izbire učiteljskega poklica, posebej pa smo ugotavljale, kako repondentke_i percipirajo ugled učiteljic_ev. Rezultati so potrdili hipotezo, da je številčna prevlada žensk v učiteljskih poklicih učinek harmonizacije percepcije polja, v katerega stopajo respondentke (tj. učiteljskega poklica) s svojim habitusom. Pri tem se je kot posebej pomembna izkazala percepcija učiteljskega poklica kot poklicanosti, ki jo je mogoče povezati s koncepti skrbi, dajanja in pomoči. Rezultati potrjujejo tudi tezo, da je možnost usklajevanja zasebnega življenja in poklicnega dela pomembna za vse repondentke_e ne glede na spol.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: pogledi, spol, učitelj, poklicna pot
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za filozofijo in sociologijo vzgoje
    ID vnosa: 4486
    Datum vnosa: 20 Jun 2017 13:54
    Zadnja sprememba: 20 Jun 2017 13:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4486

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa