[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učinkovitost direktnega pristopa pri poučevanju matematike

Sara Arko (2017) Učinkovitost direktnega pristopa pri poučevanju matematike. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1054Kb)

    Povzetek

    V prvem delu magistrske naloge obravnavam direktni pristop pri pouku matematike. Opišem korake, na katere moramo biti ob sestavi učne ure kot učitelji pozorni. Predstavim tudi pomembne elemente direktnega načina poučevanja, ki so posebej pomembni pri delu z učenci z učnimi težavami pri matematiki. Ti elementi so: direktna razlaga, zastavljanje vprašanj, vodena vaja ter povratna informacija. V nadaljevanju podrobneje predstavim raziskavi, ki sta ugotavljali učinkovitost direktnega pristopa v primerjavi z indirektnim pristopom. Kot ilustracijo teoretičnega dela prilagam primera komentiranih učnih priprav, ki temeljita na direktnem pristopu, ter primera komentiranih učnih priprav, ki temeljita na indirektnem pristopu. V empiričnem delu predstavljam raziskavo o priljubljenosti direktnega oziroma indirektnega načina poučevanja, ki sem jo izvedla med osnovnošolci. Zanimale so me razlike glede na celotno skupino vprašanih, glede na spol in glede na različno učno uspešnost učenca. Poleg priljubljenosti sem primerjala tudi učni učinek direktnega ter indirektnega pristopa. Posebej me je zanimalo, ali učno šibkejši učenci res izkažejo boljše rezultate v znanju, če so deležni direktnega pristopa, in slabše v primeru indirektnega pristopa. Ugotovila sem, da so tako učno uspešnejši kot učno šibkejši učenci, tako deklice kot dečki, nasploh raje deležni direktnega načina poučevanja. Prav tako so učno uspešnejši kot tudi učno šibkejši učenci dosegali boljše rezultate v znanju, ko so bili deležni direktnega načina poučevanja, in slabše v primeru indirektnega načina poučevanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: direktni pristop, indirektni pristop, direktna razlaga, samostojno raziskovanje, učna uspešnost učencev
    Število strani: 94
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11574089)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4483
    Datum vnosa: 16 Jun 2017 11:50
    Zadnja sprememba: 16 Jun 2017 11:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4483

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa