[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava izmerjenih Clarkovih kotov na izbrane načine

Eva Turk (2011) Primerjava izmerjenih Clarkovih kotov na izbrane načine. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1295Kb)

    Povzetek

    Namen raziskave je bil ugotavljanje povezanosti med tremi načini merjenja Clarkovih kotov odtisov stopal in ugotavljanje njihove uporabnosti. V raziskavo je bilo vključenih 186 učencev od prvega do devetega razreda osnovne šole Pirniče. Za vse smo pred začetkom raziskave pridobili soglasje staršev. Merjenje je potekalo v mesecu juniju 2010. Clarkov kot desnega in levega stopala smo pridobili na tri različne načine: • ročna izmera s kotomerom, • s pomočjo računalniških programov Cabri 2 plus in • Foot Study. Za merjenje Clarkovih kotov s pomočjo obeh računalniških programov smo morali dobljene odtise stopal skenirati s skenerjem, da smo lahko slike odtisov stopal vnesli v računalniški program. Dobljene podatke smo vnesli v program Excel in jih obdelali s pomočjo statističnega programa SPSS. Izračunali smo deskriptivno statistiko in povezanost med vsemi tremi metodami s Pearsonovim korelacijskim koeficientom. Ugotovili smo: • da med vsemi tremi izbranimi metodami merjenja Clarkovega kota prihaja do razlik, • vse izbrane metode nam niso omogočile obdelavo vseh odtisov stopal, • med različnimi načini meritve Clarkovih kotov je prišlo do občutnejših razlik v porabljenem času za obdelavo podatkov. Ugotovili smo, da je za prvi triadi osnovne šole ročni način izmere Clarkovega kota s kotomerom še vedno najbolj uporaben in najhitrejši način merjenja, ki ima najvišjo povezanost z ostalima računalniškima načinoma merjenja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ploskost stopal, osnovnošolci, Clarkova metoda, povezanost, ročna meritev, kotomer, Foot study, Cabri 2 plus
    Število strani: 45
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    viš. pred. dr. Franc KrpačSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 447
    Datum vnosa: 23 Okt 2011 19:24
    Zadnja sprememba: 23 Okt 2011 19:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/447

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa