[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen koordinacije za gibalno učinkovitost otrok

Valentina Celarc (2017) Pomen koordinacije za gibalno učinkovitost otrok. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1429Kb)

    Povzetek

    Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, ali sistematično nadgrajevanje koordinacije vpliva na otrokov motorični razvoj. V raziskovanje sem delno vključila tudi okolje, saj sem starše povprašala po gibalni aktivnosti otrok v domačem okolju. V raziskavi je sodelovalo 40 otrok. Razdeljeni so bili v dve, številčno enaki, skupini. V prvi (eksperimentalni) je 20 otrok dvakrat tedensko izvajalo gibalno dejavnost, ki se je tedensko stopnjevala v koordinaciji. V drugi (kontrolni) pa 20 otrok ni imelo posebej načrtovanih in vodenih gibalnih dejavnosti. Za testiranje otrok sem uporabila test MOT 4-6, ki je sestavljen iz 18 nalog. Naloge se ocenjujejo po tristopenjski lestvici (0, 1 ali 2 točki), seštevek rezultatov pa predstavlja gibalno učinkovitost vsakega otroka posebej. Podatke sem zbirala od novembra do aprila 2016. Vse pridobljene rezultate sem statistično obdelala s programom SPSS, kjer sem za osnovne statistične parametre uporabila deskriptivno statistiko. Za ugotavljanje razlik med skupinami, pa t-test, ki se uporablja za merjenje neodvisnih spremenljivk. Statistično značilnost sem preverjala na ravni 5-odstotnega tveganja (p≤0,05). Pridobljeni rezultati so mi pokazali, da kljub dodatni gibalni dejavnosti, ki se stopnjuje v koordinaciji, ni statistično značilnih razlik med skupinama v napredku gibalne učinkovitosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otroci, motorične sposobnosti, koordinacija, zunanji dejavniki-okolje
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jera GregorcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11538249)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4457
    Datum vnosa: 15 Maj 2017 11:10
    Zadnja sprememba: 15 Maj 2017 11:10
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4457

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa