[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul

Katarina Seliger (2017) Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (816Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava sodelovanje vrtcev z lokalnim okoljem in se osredotoča na medgeneracijsko sodelovanje z domovi in s centri starejših. Namen diplomskega dela je priti do spoznanj o vzrokih in načinih sodelovanja vrtcev z domovi in s centri starejših ter raziskati, kaj si o medgeneracijskem sodelovanju mislijo udeleženi. V teoretičnem delu sem predstavila kurikularna izhodišča sodelovanja z okoljem, v nadaljevanju pa sem izpostavila prednosti medgeneracijskega sodelovanja ter ovire, ki se v sodelovanjih lahko pojavijo. V empiričnem delu sem z uporabo kvalitativne analize ugotavljala pogostost in načine sodelovanj med Vzgojno-varstveno enoto pri Osnovni šoli Horjul in Centrom starejših Horjul, zanimalo pa me je tudi mnenje intervjuvancev o teh sodelovanjih. Podatke sem pridobila s polstrukturiranim intervjujem, na katerega so odgovarjali zaposleni v obeh ustanovah in stanovalca Centra. Raziskava je pokazala, da se prednosti sodelovanja zavedajo na obeh straneh, vseeno pa vzgojiteljice težko usklajujejo medgeneracijska srečanja z ostalimi načrtovanimi projekti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medgeneracijsko sodelovanje, vrtec, center starejših, okolje, medosebni odnosi, vzgojitelj predšolskih otrok
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11526729)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4444
    Datum vnosa: 26 Apr 2017 12:17
    Zadnja sprememba: 26 Apr 2017 12:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4444

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa