[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga vzgojitelja pri otrokovi prosti igri

Anja Šifrar (2017) Vloga vzgojitelja pri otrokovi prosti igri. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1033Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo preučuje vlogo vzgojitelja pri otrokovi prosti igri. Zanimalo me je, v kolikšni meri se vzgojitelji vključujejo v otrokovo prosto igro kot mentalno razvitejše osebe ter jo s tem dvigajo na višji nivo. Opazovala sem vedenje petih vzgojiteljev in petih pomočnikov vzgojiteljev med otrokovo prosto igro ter zapisovala primere njihove vključitve v igro. Da bi bolje razumela njihovo stališče o vlogi vzgojitelja pri otrokovi prosti igri, sem z njimi izvedla tudi kratko anketo. Glavni namen raziskovanja je bilo izvedeti, na kakšen način vzgojitelji po navadi načrtujejo prosto igro, kako pogosto se vanjo vključijo, kaj menijo o svojem vključevanju v igro oziroma ali se zavedajo svoje vloge mentalno razvitejšega partnerja pri igri in delovanja območja bližnjega razvoja, o katerem razlaga Vigotski (Batistič Zorec, 2003: 79 in Zupančič, 2006: 126). Ugotovitve so pokazale, da se vzgojitelji opisane vloge pretežno ne zavedajo, saj večinoma menijo, da je bolje, če otroke pri igri prepustimo samim sebi. V igro se največkrat vključujejo le, če so povabljeni, igro pa načrtujejo tako, da se otroci lahko igrajo sami. Ko se igri priključijo, večinoma delujejo kot mentalno razvitejši partnerji, saj z vprašanji otroke vzpodbujajo k razmišljanju ter iskanju novih rešitev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vloga vzgojitelja, prosta igra, območje bližnjega razvoja, mentalno razvitejši partner
    Število strani: 24
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Marcela Batistič ZorecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11515209)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4431
    Datum vnosa: 19 Apr 2017 12:40
    Zadnja sprememba: 19 Apr 2017 12:40
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4431

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa