[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju

Erna Žgur (2017) Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju. V: XXV. izobraževalni dnevi, 28 Mar - 29 Mar 2017, Portorož.

[img]
Predogled
PDF
Download (228Kb)

    Povzetek

    Učenci z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju se praviloma izobražujejo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (PPVIZ). V raziskavi smo ugotavljali mnenje učiteljev, ki poučujejo v PPVIZ, do ocenjevanja napredka učencev (v kolikšni meri pri ocenjevanju upoštevajo operativne cilje iz Učnega načrta ter jih vključujejo v Obvestilo o uspehu, kakšno je njihovo mnenje glede napredovanja učencev, kaj menijo o načinu opisnega ocenjevanja, ali je takšen način ocenjevanja realen, njihov odnos do operativnih ciljev iz Učnega načrta, kakšni so njihovi predlogi glede organizacije PPVIZ…).

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Predavanje)
    Ključne besede: pouk po prilagojenem programu, motnje v duševnem razvoju
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.drustvo-srp.si/images/Id_2017_-_Zbornik_povzetkov_K.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11510345&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko
    ID vnosa: 4430
    Datum vnosa: 12 Apr 2017 08:54
    Zadnja sprememba: 12 Apr 2017 08:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4430

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa